lørdag 26. mars 2011

Sommertid..

..så mens vi venter..



Dette er min veranda søndag morgen. Jeg har akkurat stilt klokka til sommertid og venter en pakke med sommertøy i posten (kommer i morgen) som jeg har gledet meg lenge til skal skal komme. Skal ikke fornekte at vi lengter etter vår, sol og varme.  Tross våre ønsker og forberedelser for vår så er faktum noe annet. Man kan vel bare slutte å bruke energi på dette været og tenke at man får jo i grunnen ikke gjort noe med det allikevel. Faktum er jo at våren kommer jo tilslutt....... (håper jeg).

Ønsker deg en fin søndag hvor enn du er i verden! 
-Rita-

2 kommentarer:

  1. Oida, ikke mye som minner om vår, foreløpig :) En finfin søndag ønskes dere, til tross for massivt snøfall... Klem

    SvarSlett
  2. Se der ja. dere har virkelig vinter enda. Det datt faktisk snø her igjen i natt... ikke bra;) men er vel smelta nå...
    takk for koselig hilsen fra deg:)
    VÅren kommer!!! så jo ut som dere kosa dere med snø da(så bilde lenger nede..)!
    klem

    SvarSlett