fredag 1. april 2011

1 sildekasse og 2 eplekasser..

...vips, ett nytt bord.

Kom over et aldri så lite salg i går..

vet ikke helt hvor det skal stå enda...
ute eller inne..




akkurat nå i skrivende stund får det prøve stå i hverdagskroken min..
Nå skal det studeres, vuderes, testes og grubles (til jeg blir grønn).
Har du noen forslag?
Kanskje den skal males og flyttes ut ved en benk (når snøen forsvinner)..
Til dere andre som bor i mitt nærmiljø så anbefaler jeg en tur innom Frøken Linn som har sluttsalg i disse dager. Mye fint!!

Forslag angående bordet mottas med stor TAKK!
God helg..
PS; ikke Aprilspøk..tihi!




3 kommentarer:

  1. Liker, liker! Men eplekassene må UT for å få den riktige looken! Ikke mal noen av kassene. Etter min mening skal eplekasser være slitte, shabby og "orginale" ;) Blomsterputa i sofaen var smashing! God helg til deg og dine, Rita. Klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Jeg liker at du liker Tonje. Vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre med dem, men de skal nok helt sikkert ut bare denne snøen kan forsvinne. Puta er smashing ja. Den har jeg kjøpt på en interørbutikk på Malviksenteret i Januar :-) God helg til deg og dine også. Klem fra Rita

    SvarSlett
  3. NICE!!! Liker veldig, veldig godt :)
    Ikkeno maling på det der nei....jeg liker som regel maling, men det der var jo så stilig som det var :)
    Ha en flott helg!
    Klem fra meg

    SvarSlett