torsdag 24. mars 2011

Rillestrikket puff..

...med egen vri.

Denne har jeg strikket til en venninde. Hun skulle ha en puff til hytta.
Fulgte ingen oppskrift, så den er strikket etter egne mål. 
Forrige puff ( se her) brukte jeg oppskrift fra pickles.no  

 Den har stått i skapet en stund, men nå som den er overlevert kan jeg legge ut bilder.
Ordentlig gøy å se hvor glad noen blir over noe jeg har laget. Det motiverer til å lage fler..
Men før flere puffer, så må nok mitt lille vår inspirert prosjekt bli ferdig.

Nydelige vårfarger! 
(Skal få se senere) 

  
Har også hatt besøk av en mystisk liten meltyv, 
men han var nok over alle hauger da jeg oppdaget dette så jeg fikk ikke tatt han. 
Sporene og besvisene har jeg, så er det bare å vente på at han skal slå til igjen.. hihi! 

Har du sett noen meltyv??..
Hvordan synes du bloggen er blitt etter forandringene?

Gi gjerne tilbakemeldinger. 
Ha en fin dag.

Klem fra Tulla.


4 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Jeg liker forandringene dine kjempe godt. Og den puffen var herlig. Tror jeg vet hvem den heldige eier er :)
    Venter spent på å se vårfarge prosjektet ditt. Tipper det må være noe innen strikking :D
    Her males det for tiden. Har fått en del bestillinger som må være ferdig før 9 april.

    SvarSlett
  2. Hallo Rita!! Må skrive en kommentar her også, ikke bare facebook:) Så fin den strikkapuffen var! Legger meg til som følger jeg! Velkommen inn på min ferske blogg! Ha en fin kveld! Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Så flink du e :) herlig header du har ordna dæ!

    kos dok masse i helga! Buvik-helg på oss :)

    klem!

    SvarSlett
  4. Hellu!
    Du og derre puffan....du e så flink altså!! sUperfin!!!
    Flott header og...har planer om å gjør nå med bloggdesignet i nærmeste fremtid æ og, fjern derre dillet ;)
    Du får kom og prøvesitt nysofan etter hvert da!
    Ha ei herlig helg :)
    klem fra mæ

    SvarSlett