mandag 21. mars 2011

Fjols til fjells..

..og en helg av de sjeldne.


( Bildene er tatt med mitt lille Nikon og er vel ikke de beste, men...)

Er vi ikke heldige som bor i vakre Norge?..
Med herlige damer har jeg hatt en super helg i fjellet med godt humør og latter fra morgen til kveld.

 
 Er ikke jeg heldig som har så spreke damer rundt meg?..
Med Goddiebag-overraskelse og kvikk lunsj i sekken.
Stor takk til Camilla som vet hva damer trenger på skitur...


(Goodiebags er et must fra nå av..)

Man vet at det har vært en gøy helg når man har ledd så mye at man har vondt i kinnene..

Takk for laget for denne gang!

Gleder meg til 30 årsdag i ÅSLÅ til sommeren..

Har også blitt en stor forandring her inne i dag. Litt lei av at bildene ikke kommer til sin rett når man har bakgrunn. Det sies at forandring fryder...
Håper dere liker forandringene.. ??

-Rita-

 






2 kommentarer:

  1. Oi, goodiebag?! Slike venninner vil jeg også ha! Da er det dumt at de fleste og beste vennene mine jobber i helsevesenet, og det eneste vi har fri tilgang på, er latexhansker og hakebind... ;)

    Hørtes ut som en gøy tur, det er godt med gode venner. Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Fjolls til fjells, kan man vel trygt si ja gitt... ;O)
    Men vi kom oss hjem igjen med alle lemmer inntakt!
    Bare hyggelig å dele ut Goodie-bag til beste damene. Men neste gang skal jeg satse på en litt stiligere bag... Selv om brødposene var litt sjarmerende de også!
    Tuuusen takk for turen, Rita!
    Gleder meg til neste :*

    SvarSlett