onsdag 16. mars 2011

Blåbær-smuldrepai..


Det enkle er ofte det beste.



mMm


Nevnte i tidligere innlegg at jeg er glad i pai,
men det er noe jeg ikke helt har teket på.
Derimot har man smuldrepai, som er pai etter mitt hjerte.
Så enkelt og dog så godt!

Laget en til bursdagen, så i dag gikk siste rest. Var nok en smule raus med blåbæra denne gangen, men vi vet jo hvor viktig det er med antioksidanter. Det er iallefall det jeg sier til meg selv når jeg nyter enda ett stykke... tihi!

Du herlige formiddagstund med varm pai og is til kaffen.

Fin lille-lørdag ønskes deg fra meg.

-Tulla-



4 kommentarer:

  1. Smuldrepaien din er kjempegod! :)))
    Mmmm... kunne tenkt meg litt til dessert nå...

    Ellers så gleder jeg meg max til helgen!
    Oppdal, here we come!;O)

    Klem

    SvarSlett
  2. Mmm, pai er kjempegodt! Jeg lager av og til pai til middag og da bruker jeg pose fra butikken med ferdig pulver til deig - minst like god som den man lager selv syns jeg. Så fyller jeg den med masse godt :)
    Ønsker deg en fin kveld!
    K

    SvarSlett
  3. mmmmm.....den så aldeles nydelig ut!!
    her nyter vi stillheten om dagen ja, det er deilig å bare slappe av og tenke på seg selv :)
    snakka med snuppa i stad, hun STORkoser seg! ikke noen bombe akkurat ;)
    ha ei riktig god helg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Det så godt ut! :D

    Og takk for sist! ;D Hehe!

    SvarSlett