tirsdag 5. juli 2011


Tulla på pai...

Jeg har vel nevnt i tidligere innlegg at jeg jeg hekta på pai.  (Innlegg kan du se her.)
Jeg har litt bedre erfaring med dessertpai enn middagspai. I dag ble det nok en gang ett forsøk på middagspai, men hva skal jeg si. Andres pai er så mye bedre enn min. I tillegg så må jeg le av meg selv for jeg stressa til butikken for å handle paprika, men den lå urørt på benken i det paien gikk i ovnen.*sukk
Jeg hadde egentlig lovt både meg selv og mannen at jeg skulle slutte å prøve å lage middagspai. Han er utenlands så jeg følte det var trygt og at jeg var klar for ett nytt forsøk... ( Crazy me)
Oppskriften fant jeg inne hos Barbro, så sjekk den ut. Kanksje du får den til bedre enn meg;-D
Jeg har spist Barbros-paier utallige ganger, da vi var på barselgruppe sammen. Anbefales!
 


Må samtidig takke Barbro for en koslig invitasjon og initiativ i går. Hun inviterte til et bloggetreff her i Trondheim og det var mitt aller første. Møtte trivelig flinke damer som jeg gleder meg til å følge.
 Gøy å lære nye ting om blogging samt møte noen med mange av mine interesser. Som vi sier der jeg kommer fra -Skikkelig artig!

Takk for lunsjen damer!

Klem fra
-Tulla-

5 kommentarer:

  1. Hei på deg og takk for sist, så trivelig å treffe deg!
    Paien til Barbro var nydelig, så den har blitt en av mine sikkerstikk:O)
    Sola er kommet, så i får nyte den mens vi har den.
    Kos deg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Takk for sist - hyggelig å bli kjent med deg :-) Klarte ikke middag i går jeg - var mett etter nydelig pai (og kake) ;-)
    Jeg er også hekta på sko - tihihi :-))

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. God morgen Tulla:) Takk for sist, vi hadde det jammen trivelig hjemme hos Barbro:)
    Du lager mye fint, her skal jeg hente mye inspirasjon, ser jeg:)
    Har skodilla jeg også;) Det er sko jeg kjøper når vi er ute og reiser:) Italia i sommer;))))
    Synes paien din ser god ut jeg:) Og nydelige lyslykter:)
    Ha en fin dag:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. God morgen snupp!
    Takk for sist :) Supertrivelig! Og tenk da ikke på gave, det viktige var at du kunne komme :)
    Den så da ikke så verst ut paien din! Du får komme på et lite kurs da? Jeg er sikker på at du får det til sjø ;)
    Flotte bilder forresten, og nydelig vaseholder. Flinka!
    HA en strålende dag
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Så godt det så ut:) Ønsker deg og dine gode sommerdager! klem Kristin

    SvarSlett