mandag 31. januar 2011

Ting jeg ikke kan del 2..


Tulla har prøvd seg på pai igjen... 
  




Paier er ikke helt min sterke side, men jeg prøver meg med jevne mellomrom på en.
Middagspai eller dessertpai, jeg er like dårlig på begge deler! 
I helgen kom det fint besøk fra Oslo så det var på sin plass med litt dessert. 
 American apple pie siden både damen og jeg har tilbringt hver vår epoke i USA. Denne oppskriften har jeg med fra USA. Synes selv den er er litt i søteste laget som det meste av desserter gjerne er om de kommer fra USA, men ingen andre var enige med meg. Flertallet bestemmer heter det vel!


Vaniljeis er et must til eple pai... 

Kanskje skal du ha besøk av venninder selv denne uka?  
Kanskje dette kan være et tips om du skal ha damene på forening.

Uansett så får det ha en fin uke. Med eller uten pai!

I neste innlegg kommer det noe hvit og beige..

-Rita-

1 kommentar:

  1. nam, den så jo helt perfekt ut!!! smakt den like godt som den ser ut, så mått d bli bra :)

    ha en super dag ;)

    SvarSlett