fredag 20. mai 2011

Husmorkinder ..(uten egg)!

Vet du hva det er?

Jo det er når jeg unner meg selv 3 forskjellige ting på en gang..


Rice-produkter til kjøkken. 
( Jeg er vel den siste husmor i Norges land som ikke har disse skålene og i dag ble fristelsen for stor)


Sommerklær til ferietur.
( Beige skjørt med lommer og en singlet i mint-grønn farge)


Nytt garn til garnkorga i de fineste farger (selvfølgelig) til enda en Prinsesse.
( Jeg bekrefter hverved at det er IKKE jeg som venter ;-D )

Kort oppsummert så er Husmoren blid og fornøyd og ut ifra innkjøp så liker hun fortsatt mint-grønn.
Gleder meg til å ta ibruk alle 3 forskjellige produktene som etter en rask omregning var hele 11 ting istedet for 3, men hvem teller... 

Til slutt så vil jeg bare fortelle at de to siste innlegg har det blitt ett eller annet tull med. Av en eller annen grunn så ville ikke innlegg om Tradisjon med utradisjonelle farger vike for Tulla på... Jeg har prøvd å områkere på innleggene, men det går ikke. 
Noen som har gode råd?.. 

Ønsker dere alle en kjempefin helg. 

klem fra 
-Tulla-



5 kommentarer:

  1. Fine farger på garnet, elsker de duse grønn/blåtonene. Viktig å unne seg litt innimellom! God helg!

    SvarSlett
  2. I love Rice. Flotte boller, jeg elsker mine. Er ogsaa enig i at turkis er en herlig farge, man blir aldri lei den fargen, tror jeg.

    SvarSlett
  3. Hei snuppa!!!
    Nydelige farger på det garnet altså, og herlige klær!
    Og jeg som trodde at det var de tre bølgene som var kinderegget først ;) enn det, jeg har faktisk ikke de bollene!! Har ingenting fra rice, faktisk...dammit, må gjøre noe med det! Disse bollene er nydelige ja :)
    Du må komme på besøk en dag snart, jobber du hver dag eller har du fri på dagtid innimellom?
    God helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei her var det mye fint strikk.
    Fine farger, duse turkis er nydelig!!
    Legger meg til som følger ;)

    SvarSlett
  5. Mmmmm-mye fint, Snuppa! :)))
    Klem

    SvarSlett