søndag 1. mai 2011

Herlig!

..er når du går ut av en butikk og vet du har gjort en god handel!

I går for 50 lappen..


 en søt sukkerskål 


og tilhørende fløtemugge. 

Loppis er så gøy!! 


Vet ikke om jeg har nevnt dette tidligere, men jeg har blitt hekta på fløtemugger.
 Aner ikke hvor det kommer fra eller om det er automatisk noe som har kommet med alderen,
 men føler meg med ett veldig voksen i det jeg skriver dette.
 Det er jo bare sånn som godt voksne damer har eller..?? Lever litt i fornektelse over at jeg er blitt voksen..
 Jeg er jo så ung!!  ;-D

Flere som samler fløtemugger eller noe av det slag som gjør at man burde innse at man faktisk har blitt voksen??

 Enn så lenge trøster jeg meg med at det finnes vel værre ting i livet å være hektet på.. Tihi!

Hilsen 

-Tulla på fløtemugger-




6 kommentarer:

  1. Hei, og tusen takk for koselig kommentar hos meg, og for at du la deg til som følger! Kjempekupp du har gjort på loppis gitt!! Herlig farge! Og fløtemugger er jo supersøte da, så skjønner at du er hekta;)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  2. Å så nydelig det var! Har veldig sansen for fløtemugger og sukkerskåler selv jeg! Loppis liker vi:) Ha en fin uke! Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig sett! Jeg elsker også fløtemugger og sukkerkopper, har noen eksemplarer selv :kry: Ønsker deg en fin uke, Rita! Klem

    SvarSlett
  4. heihei
    & hjertelig takk for fine ord fra deg på bloggen min!
    og en herlig blogg har du, her likte jeg meg!
    og så fine kupp du har fått deg - sånt liker vi:0)
    ..wow - NY, 5 ganger...imponerende!
    (men jeg vil også tilbake, hihi..)
    ha en fin dag - moaklem

    SvarSlett
  5. Hei på deg. Synd vi ikke rakk et treff, men vi tar det igjen til sommeren. Jeg har ikke vært inne på bloggen din på lenge. Sliter med å komme inn på blogger, inkl min egen. Må få sendt maskinen på service. Bare flaks at jeg klarte å komme inn nå. Her er det mange fine bilder og koselig lesing som alltid. Loppis er spennende. Ha en fin uke. Klem

    SvarSlett
  6. Hei.

    Kjempe fint sett ! Gøy når ein kommer over slike ting på loppis :)

    Ha en fin dag !

    Klem Birgti

    SvarSlett