tirsdag 26. april 2011

Skodilla..

.. det har jeg!


Nye Converse..


til liten ...


og stor.

Papsen i huset var en tur til New York uken før påske, 
og da måtte det vel bli med en gave el to til oss som ventet spent hjemme.
Hjelper helt klart at jeg har vært der noen ganger selv slik at det blir enklere å vite hva vi ønsker oss.
Undertegnede elsker jo å skrive lister så jeg har alltids en liste på lur over hva man kan trenge fra NY.
Man trenger da alltid noe....

..denne gangen ble det sko.

Ha en fin tirsdag.
-Tulla- 





2 kommentarer:

  1. Hej.:-) tøffe sko...litt skodilla her i huset også.:-) og når paps er en tur i NY må det jo bli noe fint når han kommer hjem.:-))

    ha en riktig god helg, snart er den her.:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har! Så bra at du svitsjet innom min da, for nå fant jo jeg deg også:-) La meg til som følger her jeg, for jeg gleder meg til å følge deg videre!
    Moro at vi har mye til felles - jeg også elsker bøker!(Litt liten tid til å lese nå, men det skal nok ta seg opp igjen:-)

    Ha en herlig torsdagkveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett