onsdag 9. mars 2011

Vinterferien..

.... er over og vi drømmer om våren her hjemme.


Enn at det allerede er Mars. Tiden tikker avsted og det er bare å gjøre sitt beste for å henge med i svingene. At det allerede ble 9. Mars før jeg laget mitt første innlegg denne måneden hadde jeg ikke trodd, men i det siste har tiden løpt litt ifra meg.
 Ekstra koselig er det når jeg mottar meldinger og mail om at dere savner innlegg inne på bloggen. Det varmer mitt blogger-hjerte og gjør at jeg får lyst til å blogge videre.

Tusen takk til dere!

I neste innlegg skal jeg vise frem noe nytt...

-Rita-




2 kommentarer:

  1. Hei, for en koselig blogg du har!
    Deler din glede over ull..sikkert også andre ting. Følger deg videre, jeg! Titt gjerne innom meg, om du har lyst, velkommen skal du være!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder. Får vår stemning av dem. Gleder meg til å komme hjem til påske. Da får vi ta et treff.

    SvarSlett