lørdag 12. februar 2011

AwARd..

 ..og helg! 

Her i huset ønskes denne uka ferdig og jeg leter fram en side i glemmeboka. Minstemann er blitt syk (igjen) og i tillegg har mannen til Tulla latt seg lure av Herr Influensa. Trivelige trøndelag her i huset denne uka, men nå er det helg og jeg klarer ikke å være i dårlig humør.  

Tross denne uka som nå er glemt (jeg la den i glemmeboka) så har jeg fått mine første awards. Fikk ikke bare 1, men 2 stk Awards av snilleste Barbro fra;





Dette syntes jeg var veldig stas! 
Med denne awarden så kommer det en rekke spørsmål som jeg skal svare på, så her kommer følgende;

Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18, let frem linje 4 - hva står det der?
Mannen min sov i rommet ved siden av, i sengen vår. 
Fra Spis, elsk, lev av Elisabeth Gilbert

Hva var det siste du så på TV?
Seinkveld.

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
To stk. lekende gutter.

Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
Litt usikker på spørsmålet. Ute el ute på livet? 
Vel sist jeg var ute var tidligere i dag. På utkikk etter en ny jakke til Linusen. Vinterjakken gikk i stykker forrige helg. Hele denne uka har i jo vært inne så ikke behov for jakke, men nå må vi få tak i en ny en. 

Hva har du på deg nå?
 Veldig uvesentlig spør du meg, men til ære for mine venninder så må jeg jo bare si bluse og jeans.. :-))

Hva var den siste filmen du så?
Black swan- som var en stoooor skuffelse. Veldig forvirrende film, men i sann Oscar-stil. Er det ikke sånn at filmer som er Oscar-nominert skal være så spesielle at vi ikke skjønner dem? I allefall sånn jeg føler det. 

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Nå har jeg vært to runder i utlandet. 
Ett år i USA og halvt år i Brussel, men aldri si aldri.. 
Ingen vet hvor haren hopper...

AwArd numero 2

Den hadde et dristig navn og er laget av Namaste og er kanskje den nye tittel på husmor anno 2011 (ikke vet jeg).

Queen of f...... everything!


Med denne AwARden skal jeg fortelle litt om meg selv:

-Kone og mamma
-husmor med drømmer om egen bedrift
 (prosessen er i gang, men går sannelig ikke så fort som jeg ønsker)
- etter to perioder med barseltid er jeg virkelig lei av alt hjemme og fantaserer som store forandringer i huset. 
-drømmer om syden (-10 på graderstokken) 
- Skal løpe Stockholm halvmarathon i september (gleder meg stort)

hmm sikkert mye mer jeg kan fortelle, men dette for bli for nå.

Takker Barbro for denne prisen og vet ikke om jeg er den verdig, 
men kjempegøy å få den iallefall. Tusen takk!!!

Sender den videre til damer jeg vet fortjener den.

 Damer som er Queens of F...... everything! 





Dette er veldig flinke damer som jeg synes fortjener litt heder og ære. 

Ha en feiende flott lørdag Queens! 

klemma fra 
 -Tulla-




1 kommentar:

  1. Oi, så stas! :) Tusen takk, denne setter jeg høyt i kurs altså! :)
    God helg til friske og mindre friske. Klem

    SvarSlett